.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرور فراری تالش دستگیر شد

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری شرور متواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حسین نیک‌فرد در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح خبر دستگیری شرور مذکور اظهار کرد: شروری که با اتهام‌های کلاهبرداری، صدور چک بلامحل و درگیری با ماموران، تهدید با سلاح سرد و ... تحت تعقیب پلیس این شهرستان بود، سرانجام در عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی، نام مستعار این متهم را شهروز نامید و افزود: وی قبلاً چندین بار با ایجاد شرارت و متشنج کردن جو توانسته بود از دست پلیس فرار کند.

فرمانده انتظامی تالش، ابراز کرد: این شرور تصور می‌کرد همچنان می‌تواند با استمرار فرار و رفتارهای ناهنجار به خواسته‌های شومش برسد، اما گروه‌های پلیس در پیگیری موضوع توانستند مخفیگاهش را شناسایی و در عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه پلیس برای برقراری نظم و انضباط مطلوب در جامعه از تمام توان خود برای برخورد با رفتارهای ناهنجار بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد:  از مردم تالش می‌خواهیم در صورت آگاهی از هر گونه ناهنجاری مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

به گفته نیک‌فرد، این متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اميردروديان 26 آذر 1391
چند ماه قبل در شهرستان كوچصفهان با چند شرور درگير شدم كه بلافاصله به 110زنگ زدم ولي نه تنها پليس نيامد بلكه شماره وسيله نقليه آنها را هم كه اعلام كرده بودم پيگيري نكردو اعلام كردند نيرو نداريم.حالا پليس گيلان از مردم ميخواهد كه به 110اطلاع بدهند كه چه كار كنند؟به بهانه ماموريت بخوابند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.635 seconds.